lauantai 20. lokakuuta 2012

Pretty important thing to remember...

Myönnän, olen sitkun-mutkun-ihminen. Siis ihminen, joka ajatteleen useasti "sittenkun se ja se tapahtuu, teen näin tai mutkun asiat on näin, niin en minä voi" eli lykkään asioita ja päätöksiä mitä oudoimmista syistä. Ja sittenkun jotain teen tai päätän, teen sen mikä on fiksua, en sitä mitä haluaisin... Ja kuitenkin, saattaapi hyvinkin olla, että tämä on se ainoa elämä joka meillä on, enkä haluaisi päätya vielä lisäämään listaani voikun-valitusta...

Siksi olenkin nyt yrittänyt päättänyt muuttaa ajatusmallejani. Ja jotta päätökseni pitäisi, astelin Efva Attlingin Mikonkadun liikkeeseen, ja poistuin jotain ranteessani...

Kello Tagheuer Aquaracer, Helmet Kiinasta, Koru Efva Attling Memento Vivere

Koru on nahkahihnassa ja solmittu ranteeseeni, eli sitä ei ole tarkoitus ottaa pois. Halusin tekstin itseäni kohden, jotta näen sen aina, kelloakin vilkaistessa. Yleensä en osaa käyttää koruja kotona, mutta nyt kun tuo tuossa on muutaman päivän ollut, en sitä enää huomaakaan.

Memento Vivere - Muista elää! Aikas tärkeä asia pitää mielessä...

2 kommenttia:

  1. Kaunis. Ajatuksena aivan ihana! Olen myös samanlainen sitkun-mutkun ja sen takia moni asia jää tekemättä.. Ei sitä halua vanhana olla katkera, että ei uskaltanut mennä/tehdä/kokeilla.
    Olen pohtinut aikoinaan tatuointia, vähän samaan viittaavalla kannustavalla tekstillä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin olen miettinyt tuota tatuointijuttua, mutta olen niin konservatiivisella alalla, että sen pitäisi olla aina peitossa. Ja olenkin jäänyt miettimään, että riittäisikö se, että tietää itse tatuoinnin olemassaolosta vai pitäisikö sitä myös nähdä, jotta muistaisi miksi sen on ottanut... Menipä syvälliseksi. :)

      Poista

Kiva, kun päätit jättää kommentin!