tiistai 18. joulukuuta 2012

confused

Tänään sattui erittäin hämmentävä tapaus, ainakin omalla mittapuullani. Minulla oli varattuna kosmetologiaika, josta myöhästyin kolme - no ollaan reiluja- viisi minuuttia. Kun saavuin anteeksipyydellen paikalle, ilmoitti liikkeen ainoa työntekijä, että hänen täytyy lähteä nyt asioille, ja että voisinko jäädä odottelemaan liikkeeseen, koska olen niin paljon myöhässä... Hämmentyneenä sopersin vain että " olen kolme minuuttia myöhässä". Ennenkuin huomasinkaan, oli työntekijä häipynyt ja ilmeisesti lukinnut (?) minut sisään liikkeeseen... Vajaa parisenkymmentä minuuttia odoteltuani hän palasi ja aloitti hoidon niin kuin mitään kummaa ei olisi tapahtunut. Hoidon jälkeen minulle lahjoitettiin kynsilakka, "koska jouduit odottamaan".

Edelleen olo on hyvin hämmentynyt, entä jos olisin ollut paikalla viisi minuuttia aiemmin tai kaksi minuuttia myöhemmin, niin mitähän sitten olisi tapahtunut? Olisko hän lähtenyt asioilleen ja jättänyt minut odottelemaan joka tapauksessa? No, sitä emme saa koskaan tietää...

Kuva weheartit
Totuushan on, että toki olisi asiallista saapua paikalle hieman varattua aikaa aiemmin, mutta koska kyseisessä paikassa olen aina joutunut odottelemaan - joskus jopa ulkona - eikä virallista odotustilaa ole, en halunnut sinne mennä kovin paljon aikaisemmin... Periaatteessahan mitään "huonoa" ei tapahtunut, sain tilaamani hoidon, mutta jotenkin fiilis jäi niin hämmentyneeksi, että mietin mennäkö sinne enää vai ei. Joo, olen toistellut koko ajan sanaa "hämmentynyt", joten varmaan käy selväksi, että olo on edelleen sellainen ja vahvasti.

Miten teillä, oletteko saaneet osaksenne hämmentävää tai suorastaan kummallista asiakaspalvelua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun päätit jättää kommentin!